[636-617] [616-597] [596-577] [576-557] [556-537] [536-517] [516-497] [496-477] [476-457] [456-437] [436-417] [416-397] [396-377] [376-357] [356-337] [336-317] [316-297] [296-277] [276-257] [256-237] [236-217] [216-197] [196-177] [176-157] [156-137] [136-117] [116-97] [96-77] [76-57] [56-37] [36-17] [16-1]
681042
Ez a szmsor a jelsz
2020.03.27 18:27 Herzogn Kvesi Judit
https://us04web.zoom.us/j/350446834
|
https://us04web.zoom.us/j/350446834
|
Kedves Szlk s Gyerekek!
Tl vagyunk a 2. tvoktats hten.
Rengeteget tanultunk, fejldtnk s nagyon elfradtunk!
A szli visszajelzsek alapjn mr az els htvgn szablyokat fektettnk le,
hogy mindenkinek knnyebb legyen.
Nem gyzzk hangslyozni, hogy ebben a helyzetben teljes mrtkben megrtjk,
ha a csaldban most nem a tanuls a legfontosabb.
Trelemmel kezeljk a problmkat, csak krjk, jelezzk felnk! Ha tudunk, segtnk.
Legnehezebb a tvoktatsban, hogy a visszajelzseket nem ltjuk azonnal.
Sokszor mst gondolunk, mint amit nk vagy a gyerekek rtenek.
Ezrt szeretnnk nket s a gyerekeket is megkrdezni az eddigi tapasztalatokrl.
Hogyan tovbb? Mi volt a j, mi volt a nehz eddig?
Minden vlemnyre kvncsiak vagyunk.
Ezek a krdvek mg a mai nap felkerlnek a Classroomba, onnan tudjk visszakldeni neknk.
Krjk, legyenek szintk, mert csak egytt tudjuk megoldani a kvetkez heteket, hnapokat.
Azon dolgozunk, hogy minl zkkenmentesebben menjen az tlls az otthoni tanulsra.
A tants a mi feladatunk, de a tbb, mint 30 ves tapasztalatunk alatt sem volt ilyen helyzet,
amit most az nk segtsgvel kell megoldanunk a gyermekek rdekben.
Clunk, hogy a legjobbat kihozzuk ebbl a helyzetbl s fejlesszk a gyerekek nll tanulsi kpessgt
s informatikai tudst valamint gyakoroljuk s elmlytsk az eddig tanultakat.
Ha valami lemarad a tananyagbl, jvre beptoljuk.
De a gyerekeknek a napi rutint ki kell alaktaniuk, hiszen iskola van, nem sznid.
Kitarts, hamarosan jn a hsvti sznet. 
Az nll ismeretszerzshez, tanulshoz megkapjk a segtsget,
ehhez nincs szksg folyamatos szli felgyeletre.
Errl majd beszlnk htfn a gyerekekkel.
Nem baj, ha becsszik 1-1 hiba a munkkba, de fontos,
hogy legjobb tudsa szerint oldja meg, hibit pedig javtsa ki.
Az rtkelsrl mg tjkoztatjuk nket.
A feladatoknl lthat szmok csak visszajelzsknt szolglnak a gyerekeknek.
Vrhatan minden hnapban kapnak tantrgyanknt legalbb egy jegyet a KRTba.
Az j hr, hogy a tvoktats alatt mindenki magatartsa plds lesz. :)
A szorgalom is plds, amg a gyerekek szorgalmasan dolgoznak.
Ha a hinyossgnak eszkz vagy csaldi oka van, akkor krjk, hogy jelezzk!
A Classroom felletn kldtt szemlyes zeneteket nehezen ltjuk t,
a 9 nap alatt tbb, mint 1000! rtests rkezett.
gy ha neknk sznt fontos zenetk van, hasznljk az eddigi csatornkat, a rgi e-mail cmnket!
Ezen a hten beindultak Judit (H. Andris anyukja) sszefogsval s a gyerekek nyomsra
a dlutni vides beszlgetsek, amiket igen j hangulatban, nagy fegyelmezettsggel tartottak.
Ezeken a dlutn 5-kor kezdd partikon az osztly fele rszt tudott venni.
Egy aktv szli csapattal vides szli megbeszlst tartottunk tegnap este
annak rdekben, hogy mindenkinek knnyebb legyen.
Itt elhatroztuk, hogy htkznaponknt 10 rakor bejelentkeznek a gyerekek
s 40 perces vides konferenciabeszlgetssel segtjk ket a tanulsban.
Az els beszlgetst htfn, mrcius 30-n tervezzk.
Addig szeretnnk krni, hogy tltsk le, teleptsk eszkzkre a Zoom applikcit!
Ksznet Rknak ( Max anyukja) s Istvnnak ( V. Andrs apukja) a segtsgrt.
A linkre kattintva ismertett lthatnak a Zoom hasznlatrl.
https://www.youtube.com/watch?v=923N8vRTQNc&authuser=0
https://www.youtube.com/watch?v=A_4GmC73wu4
Htvgn lehet gyakorolni, hogy htfn reggel 10-kor minl tbb gyerek rszt vehessen az online rn.
A beszlgetsekrl, nem kszl felvtel, ezrt fontos, hogy idben tudjanak csatlakozni a csapathoz.
A csatlakozshoz a linket a htvgn kldjk!
Ksznjk mindenki munkjt s segtsgt!
Szp htvgt kvnunk!
|
Sziasztok!
Holnap (szerda) 17 rakor folytatjuk! ZOOM
https://us04web.zoom.us/j/440357600
|
Judit ltal feltett posztban az online beszlgets idpontja ma, azaz kedden 17 rakor lesz.
dv,
Lszl Barbara
Vlasz:
Sziasztok Gyerekek!
Nagyon rlk a kezdemnyezsnek! Vgre lthatttok egymst, tudtatok beszlgetni!
Legkzelebb n is igyekszem rszt venni a beszlgetsben. Mr nekem is hinyoztok!
Ksznjk Judit a linket s a meghvst!
Sajnos ksn tudtam meg ezt a szuper lehetsget!
Mikor lesz a kvetkez beszlgets?
Zsuzsa nni
|
Sziasztok! Gondolom, mr hinyoznak az osztlytrsak! Ezrt egy online beszlgetsre hvunk titeket!
|
Kedves Szlk s Gyerekek!
Hihetetlen, hogy 1 ht alatt mekkort vltozott a vilg.!
gy gondolom, hogy a vratlan helyzet tbbnknek feladta a leckt, de mindenki sikeresen vizsgzott.
Az osztlyunk minden tagja belpett a virtulis osztlytermnkbe.
Kezdnk rrezni, mekkora kincsek, lehetsgek rejtznek a tvoktatsban.
A gyerekek a nekem kldtt visszajelzsek alapjn jobban lvezik, mint a felnttek.:)
A kezdeti technikai akadlyok elhrulsa utn kezd kinyilni szmunkra is a virtulis vilg lehetsge.
Ezen a hten, mg ismerkedtnk a fellettel, prblkoztunk, kisrletezgettnk.
Az els ht tapasztalataibl sszelltottunk egy kis tmutatt, hzirendet.
Ennek segtsgvel taln levesszk a szlk vllrl, hogy a tantrgyi kvetelmnyek, beadandk miatt stresszeljenek.
gy is van elg dolog, amin izgulhatunk.
A tanterv s a tanmenet most nem lvez elsbbsget az emberek testi s lelki egszsge eltt.
trezzk, hogy a meglhets, a gyermekfelgyelet megszervezse, a csaldtagjaink elltsa is fontosabb most annl, hogy hatridre leadtk-e a beadand feladatot.
-
Mi pedaggusok is megprblunk kialaktani egy rendet, hogy a gyerekek ne akarjanak egsz nap a gp el lni azzal, htha jn az j feladat.
A betant tanrokkal egyeztetnk, hogy a feladatok kerljenek fel a felletre minden htkznap 11 rig.
-
Szeretnnk krni, hogy a gyerekek tovbbra is nllan vezessk a leckefzetket s ott kvessk a beadand feladatokat s hatridejket. Pipljk, amivel elkszltek, jelezzk a + munkt is maguknak. gy nem kell egsz nap a gp eltt lnik, csak a napirend meghatrozott idejben. Gondolom, a fnykpes beadsokban az nk segtsgre voltak utalva. Ez tovbbra is lehet kzs program.
-
Azt mr ltjuk, hogy egy fnykppel beadott feladathoz egyetlen oldalhoz legalbb 50 rtests, interakci kapcsoldik.
A kijavtott, visszakldtt oldalak kzl volt olyan, ami 3-4-szer fordult meg a tanulk s a tanrok kztt.
Gyerekek! Mieltt leadjtok az rsbeli munktokat, olvasstok t, ellenrizztek le!
gy a sajt s az nk rdekben is tanronknt maximlisan napi 1 beadand feladatban prbluk gondolkodni.
Ez nem jelenti azt, hogy a tbbit elbliccelhetik. nellenrzssel lehetsget adunk hibik kijavtsra gy, hogy a helyes megoldst a hatrid idpontjban nyilvnoss tesszk a szmukra. gy az feladatuk lesz a hibik kijavtsa. Krjk, hogy ahogy eddig is tettk, tovbbra is ellenrizzk a gyerekek munkj!
-
A fnykpen beadand feladatokat, krjk, ll formtumban fotzzk s kldjk el neknk, mert a programban nincs lehetsgnk a kpek forgatsra .
-
Hatrozottan felhvjuk a figyelmket, hogy htvgn a virtulis tantermnk is zrva tart!
Prbljk meg elrni, hogy ezen a 2 napon minl kevesebb idt tltsenek a gyerekek a kpernyk eltt.
-
Azoknak, akik lelkesednek az j, jtkos feladatokrt, lehetsget biztostunk, hogy ltalunk ellenrztt s ajnlott oktatsi tartalmakon jtszanak.
Termszetesen az nmrsklet itt is fontos. Ezeknek a jtkos feladatokat megprbljuk csoportostva egy helyre tenni, hogy knnyebb legyen eligazodni kztk. kurzusmegjegyzsekben visszajelezhetnek a gyerekek, hogy mennyire tetszett. Ezeket a nem beadand gyakorlsi lehetsgeket, kisfilmeket, ajnlkat egyelre nem temezzk.
J pihenst a htvgre!!
A jv htre pedig j munkt!
Kitarts!
|
Sziasztok Gyerekek!
rm ltni az aktivitsotokat a virtulis osztlytermnkben. 
Mindenkinek nagy dicsret! Jelentem az osztlynak, a virtulis osztlyterem tagjainak ltszma 26, hinyzik 1 f.
Azt hiszem, szleiteknek s tantitoknak nagyobb az izgalom s a kihvs ezzel az j tantsi mdszerrel!
Krnk, legyetek velnk trelmesek! Biztos vagyok abban, hogy lesz olyan, hogy ti is tudtok minket tantani.
Ehhez meg sem kell vrni az prilis elsejt, amikorra fordtott napot terveztk.
Addig is hasznos idtltst, j bngszst!
De azrt lljatok fel gyakran a gp ell, jtsszatok, olvassatok, tornzzatok, segtsetek a szleiteknek!
.
Ma egy vicces kpet kldnk nektek. Remljk, nlatok nem ilyen az otthonrl tanuls. 




|
Kedves Gyerekek!
Nagyon res volt az iskolai termnk, ezrt ma bemerszkedtem a virtulis termnkbe.
Ha valakinek mg nem sikerlt, itt is tjkoztatlak benneteket, hogy szeretnm, ha folytatntok a Kincskeres kiskdmn olvasst. Ezen a hten olvasstok el a VIII. fejezetet: Az utols lts.
J olvasst kvnok!
|
Kedves Szlk!
Szeretnm, ha a mai napon minden gyermek belpne a virtulis osztlytermnkbe.
Ehhez rtam levelet illetve itt a Vackoron is osztottam meg segtsget.
Mg 5 gyermek visszajelzsre vrok.
Termszetesen nincs baj, ha valami kzbejtt, csak tudjak rla, mi a hiba.
Ha segtsgre van szksgk, azt is jelezzk!
Akik be tudtak lpni, mr gyakoroljk a fellet hasznlatt.
Iskolnkban ez lesz a hivatalos tvoktatsi fellet, a KRTBA csak az rtkelsek sszestett jegyt rom a kollgimmal egytt.
Persze a szorgalmikra is tudunk tsket adni.:) De most az lenne a legfontosabb, hogy mindenki megtanulja hasznlni a Google Classroom appot.
Ksznm az egyttmkdst!
( Most elmegyek biciklizni, mert mr bepirosodott a szemem.)
Gyerekek! Ti se ljetek egsz nap a gp eltt!
Megcsinlttok mr Ancsa nni tornjt?
Annak a 22 gyereknek mris kldm a dit, akiknek sikerlt belpnik.
 

|
Kedves Szlk!
Elnzst krek, sajnos az n meggondolatlansgom miatt, 9 gyermeknek az osztlyban maradt a vastag matek knyve.
Mg nyitva a suli, ha megoldhat, hogy beszaladjanak rte ezen a hten dleltt, azt megksznnm.
Kiksztettk az ollkat, ragasztkat, aki bejn a knyvrt, annak rdemes azt is hazavinni.
Mi szerdtl mr otthonrl dolgozunk.
Kisznm. Zsuzsa nni
|
Kedves Szlk!
nk is megkaptk az iskolavezetstl a Google Classroom applikci hasznlatt bemutat videk linkjt a KRTA rendszerben.
Ez a ht errl szl, hogy megtanuljuk kezelni ezt a programot. Mi pedaggusok, nk, mint szlk s a gyerekek is.
Arra krem azokat a szlket, akik a sajt gmail fikjukat adtk meg a gyerekeiknek, hogy hozzanak ltre a gyerekek nevre is egy j fikot!
Tudom, hogy mg nincsenek 14 vesek. Nem is kell fllenteni, hiszen nem arra akarjuk rnevelni ket.
Ha berjk a gyermek vals kort, akkor a Google felajnl egy Family linket, ahol a mi fikunk albetteknt tud dolgozni a gyermeknk.
Ugyan az belpshez gy az nk engedlye is kell, de utna a levelezse mr nem keveredik a szlk leveleivel.
Ha szeretnk, tbb hasznos funkcit is bekapcsolhatnak ehhez kapcsoldva. Pldul lthatjk helymeghatrozssal, merre van a gyermekk.
Bvebben: https://support.google.com/families/answer/7103338?hl=hu
Arra krnm nket, hogy egy otthoni okostelefonra, tabletre vagy laptopra teleptsk fel az Androidos kszlkekrl a Play ruhzbl ( almsoknl App Store-bl) a Google Classroom applikcit.
Ha ez sikerlt, akkor a jobb fels sarokban a + jelre kattintva tudnak jelentkezni a kurzusra.
Amikor erre kattintanak, megnylik egy ablak, ahol az osztlyunk kdjt berva jelentkezhetnek a virtulis osztlytermnkbe.
Kdunkat elkldm emailban.
Szeretnm, ha itt mr a gyermekek nevvel megadott j cmmel lpnnek be.
Akinek nem sikerl, azoknak holnap dleltt kikldk egy meghvt.
Tanuli videk, segdanyagok:
| |